loading...
اس ام اس
sajad97 بازدید : 8 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)


چشمم دیگر آب نمی خورد . .
+
+
+
+
لامصب رانی ام گرفتم نخورد  &&&
S
M -----------------------------
S
اینکه من الان دارم اخبار انگلیسی میبینم ب این معنی نیس ک من انگلیسی بلدم!
بلکه بدین معنیه ک کنترل در فاصله 2متری منه ولی دست و پای من سر جم یه متره  &&&
S
M -----------------------------
S
ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ ﻫﺮﻭﻗﺖ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺩﻧﺪﻩ ﺟﺎ ﺑﺬﺍﺭﻩ ﺻﺪﺍﯼ
ﺁﺑﻤﯿﻮﻩ ﮔﯿﺮﯼ ﻣﯿﺎﺩ ، ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺮﻡ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﻣﺬﺍﮐﺮﻩ ﮐﻨﻢ ﺑﺎﻫﻢ ﯾﻪ
ﻭﯾﺘﺎﻣﯿﻦ ﺳﺮﺍ ﺑﺰﻧﯿﻢ   &&&
S
M -----------------------------
S
این روزا خرجم زیاد شده ، گرونی هم انقد بیداد میکنه …
جیبم دیگه جواب که نمیده هیچ ، تازه سوالم میپرسه  &&&
S
M -----------------------------
S
من تو میوه فروشی:
آقا ببخشید گوجه دونه ای چنده؟   &&&
S
M -----------------------------
S
یادش بخیر. پوست پسته رو رو زمین سیمانی انقدر می کشیدیم تا داغ میشد بعد سریع می چسبوندیمش پشت گردن همکلاسیمون
یه همچین دانش آموزایی بویم ما دهه شصتادیا  &&&
S
M -----------------------------
S
خودم رو کشتم اخر نتونستم یه بار مثله این فیلما غذا بخورم
طوری که لب و لوچم روغنی نشه
 بابا اینها همش تو این فیلماس  &&&
S
M -----------------------------



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 369
  • کدهای اختصاصی