loading...
اس ام اس
sajad97 بازدید : 4 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (1)

آقا این داداشه خانم زمان(زمانی,زمانه) امشب داشت جوری به رها نگاه میکرد که غلط نکنم میخواد تو قسمتای بعدی عاشقش بشه.
خلاصه از ما گفتن بود.   &&&
S
M
S
آقا این اردلان کمد توخونشون پیدا نمیشه که لباساش مثل بازار ریخته وسط اتاقش؟حالا میخواد بگه یعنی لباس خیلی داره؟والا ما از اول فیلم تا حالا دو دست لباس دیدیم تو تنش اونم خدا پدر نایب رو بیامرزه که فرستاد زدنش مجبور شد لباساشو عوض کنه .منم تو دار دنیا دو تا شلوار دارم دوتا پیراهن تو هفته ضربدری میپوشم که یعنی ما هر روز یه تیپ میزنیم.ههیییی روزگار   &&&
S
M
S
آقااين دوست خوبم ايرانسل ديگه داره شرمندم ميکنه.
نميدونم چراانقدربه من محبت ميکنه،ازوقتي سيمکارتموعوض کردم هي بهم جايزه ميده،اول که 50تامسيج رايگان بهم هديه داد،بعد400تومن اعتبار،بعد40دقيقه تماس رايگان،بعدشم که توقرعه کشي ماشين هم هستم.
به نظرتون چراانقدرشرمندم ميکنه؟!
ميخواد شارژ بخرم؟!
ميخواديه سيمکارت ديگه بخرم؟!
همه ي موارد؟!
هيچکدام؟!؟!
هرچهارگزينه؟!؟!
مسئولين ايرانسل لطفارسيدگي کنن   &&&
S
M
S
کجاگولت میزنن؟مهندسان خریف
کجاپولاتو میکشن بالا؟مهندسان خریف
کجاوقتتو هدر میدن؟مهندسان خریف
تلفن:22 پنج تا شیش   &&&
S
M
S
عموم اینا واسه افطارخونمون بودن.خواهرم اینا هم بودن.دخترخواهرم (8ماهشه) خوابش میومد گریه میکرد.بغلش کردم که بخوابونمش. دخترعموم(5سالشه)گفت بذارمن واسش لالایی بخونم.... متن لالاییش این بود= ننه ننه ننه... ی پسری عاشق منه....اسم اون هوشنگه.... دلم براش میشنگه.....صبحا که میرم به مدرسه...اونومیبینم تومدرسه..... ننه ننه ننه ننه توخودت شوهرداری ننه.......!!!!!!!!!!! اون وقت لالایی های من تا دوسال پیش واسه پسرخواهرم=لالا لالا لالا گل پونه.... پویاخوابه توی خونه.... لالا لالا گل خشخاش بابا رفته خدا همراش............ عجب بچه هایی هستن بچه های این دور و زمونه.....وااااااالا!!!!!!!!!!!!   &&&
S
M
S
يه پسرعمه دارم اسمش كيانه يازده سالشه . يه وب زده بود اسمِ خودشو گذاشته بود " ملينا " . سنشو گفته بود ١٧ . يكي درميونم عكس خواهرشو گذاشته بود. زير هر عكسم نوشته بود : ملينا و دوستاش تو تيراژه … ملينا و دوستاش تو خونه... ملينا و عكس يهويي … .   &&&
S
M
S
آی آی آی!بسوزه پدرعاشقی که هوش وهواس اردلان تمجیدوبرده!!!تامریم جونش گفت میشه رهاپیشم بمونه؟،گفت آره میشه!
طفلی گل ازگلش شکفت،نازشی الهی بااون خنده هات غولتشن!
اخم وتخمو قمپزدرکردنش مال اون رعنای بخت برگشتس،لبخندژکوندزدنش مال مریم جون!  &&&
S
M
S

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 379
  • کدهای اختصاصی