loading...
اس ام اس
sajad97 بازدید : 3 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)



کم نامه‌ی خاموش برایم بفرست
از حرف پرم گوش برایم بفرست
دارم خفه می‌شوم در این تنهایی
لطفاً کمی آغوش برایم بفرست  &&&
S
M
S
در دفتر شعر من صدا پنهان است
یک رود پر از ستاره در جریان است
من در سر خود ابر زیادی دارم
جیب کلمات من پر از باران است  &&&
S
M
S
در وطن مثل غریبانم،نمی دانم چرا
روز و شب سر در گریبانم، نمی دانم چرا
هر که از روی دل جانم فدایش می کنم
مثل عقرب می زند نیشم، نمی دانم چرا  &&&
S
M
S
من بی تو دمی قرار نتوانم کرد
احسان ترا شمار نتوانم کرد
گر بر تن من زبان شود هر مویی
یک شکر از هزار نتوانم کرد
خواجه عبدالله انصاری  &&&
S
M
S
درخت غم بجانم کرده ریشه
بدرگاه خدا نالم همیشه
رفیقان قدر یکدیگر بدانید
اجل سنگست وادم مثل شیشه  &&&
S
M
S
تا کی دل من چشم به در داشته باشد ؟
ای کاش کسی از تو خبر داشته باشد
آن باد که آغشته به بوی نفس توست
از کوچه ما کاش گذر داشته باشد  &&&
S
M
S
ب من برگردون احساسی ک آرومم کنه بازم
وگرنه من بدون تو با دلتنگی نمی سازم
میام پیش تو ک رفتی حالا ک سرد و غمگینم
تو هم برگردون آغوشت ک من محتاج تسکینم  &&&
S
M
S
جانم بلب از لعل خموش و رسید
از لعل خموش باده نوش تو رسید
گوش ثوشنیده ام دردی دارد
درد دل من مگر به گوش تو رسید  &&&
S
M
S
ای زلف مسلسلت بلای دل من
وی لعل لبت گره گشای دل من
من دل ندهم بکس برای دل تو
تو دل مده بکس برای دل من  &&&

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 381
  • کدهای اختصاصی