loading...
اس ام اس
sajad97 بازدید : 8 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

کنار حوصله ام بمان !! نباشی دلم که هیچ ، دنیا هم تنگ میشود.    &&&

S
M
S
از تمام دلتنگی ها ، از اشک ها و شکایت ها که بگذریم باید اعتراف کنم مادرم که میخندد خوشبختم   &&&
S
M
S
صبر کردن دردناک است و فراموش کردن دردناک تر اما از این دو دردناک تر این است که ندانی باید صبر کنی یا فراموش...؟    &&&
S
M
S
به گمانم یادت پنجره ی احساسم را میکوبدچرا که در دلم هوای دلتنگی به پاست   &&&
S
M
S
دلم برای کسی تنگ است که گمان میکردم می آید میماند و به تنهاییم پایان میدهد!
آمد رفتو به زندگی ام پایان داد!!!!!
شکستم   &&&
S
M
S
دلــــــــــــــم لک زده واسه یه درددل ساده که تهش پشیمونی نباشه   &&&
S
M
S
دیگر در دفتر خاطراتم چیزی نخواهم نوشت!!
حتی از دلتنگی ها...
توکه نیستی یادآوری روزهای تلخ تمام تنم را میلرزاند..
کاش بودی   &&&
S
M
S
کاش هر روز جمعه بود و
دلتنگیهایم را
گردن غروبش مى انداختم    &&&
S
M
S
کاش همیشه ما.به اندازه تکه پیک زیبا،به اندازه تکه خشت تحصیل کرده،به اندازه تکه خاج پولدار،وبه اندازه تکه دل واسش تک باشیم   &&&
S
M
S
لم برات تنگ شده............
بخدا شعار نیست.میدونم بم نمیخوره اشق باشم اما خب به صورت ک نیس................به دله دل.....دلمم میگه ک انگاری آآآشق شدم   &&&
S
M
S
کاش همیشه ما.به اندازه تکه پیک زیبا،به اندازه تکه خشت تحصیل کرده،به اندازه تکه خاج پولدار،وبه اندازه تکه دل واسش تک باشیم   &&&
S
M
S
مینویسم دوستت دارم نگو که تکراریست
شاید روی بیاید که نباشم تکرارش کنم    &&&
S
M
S
به خواب هایم سرک نکش وقتی در لحظات بیداری ان حضور نداری   &&&
S
M
S
به شانه ام میزنی که تنهایم را بتکانی؟؟
به چی دلخوشی!!؟؟
تکاندن برف از شانه ی آدم برفی؟   &&&
S
M
S
برف پاک کن بیهوده جان می کَند
باران این سوی شیشه است    &&&
S
M
S
عادت !
چه طعم تلخی دارد
وقتی آن را با عشق اشتباه میگیری    &&&
S
M
S
قــیـامـتی سـت !
از لـحـظه ای که زنــگ ِ تــلـفن بـــلـند مـی شـود ..
از جـــا مــی پَـــرم !
تــا لـحـظه ای کـه ..
مــثـل ِ هـمـیـشه ..
تــــو نـــیـستـی    &&&
S
M
S
شمارشو که می بینی دلت میریزه
خوشحال نباش ...
شاید زنگ زده فقط آهنگ پیشوازت رو گوش کنه
آدما تا این حد نامردن   &&&
S
M
S
هرچه دلم راخالی میکنم دوباره پرمیشود از تو.
چه برکتی دارد دوست داشتنت   &&&
S
M
S
عروسک قشنگ من قرمز پوشیده .. .
یادش بخیر
دلم واسه اون همه بیخیالی لک زده   &&&
S
M
S
چه "شوری" میزند دلم وقتی .....
وقتی در چشم دیگران انقدر "شیـــرین" میشوی   &&&
S
M
S
مرداب از رود پرسید تو چگونه اینقدر زلـــــالی ؟
رود گفت: توله سگ تو چه جوری حرف میزنی؟    &&&
S
M
S
پیش از خواب ، میچـرخم به سمتش حـرفی نمیزنیم فقـط به هم نگـاه میکنیم.
مـن و
دیـوار رو به رویم را میگویم   &&&
S
M
S
نذر کرده ام صد دور تسبیح
اهدنا صراط المستقیم بخوانم
شایدمرا که میبینی دیگر مسیرت را کج نکنی   &&&
S
M
S
همیشه فکر میکردم غم انگیزترین غروب ، غروب زندگیست
ولی تازه فهمیدم هیچ غروبی غم انگیزتر از دوری تو نیست   &&&
S
M
S
لحظه ی تحویل سال
جای عزیزایی که دیگه بینمون نیستن خیلی خالیه...
یاد قدیما بخیر    &&&
S
M
S
تابوتم فردا از كوچه ات میگذرد,دچشم مپوشان-این مرده همان است
ک بیمارتوبود.   &&&

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 365
  • کدهای اختصاصی