loading...
اس ام اس
sajad97 بازدید : 11 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

 

من و تو یه عکس ۲نفره به این دنیا بدهکاریم            &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


اتفاقِ عشق بینِ من و توست ، نگران نباش  هیچ اتفاقی اتفاقی نیست            &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


گفتم برایت میمیرم
تو خندیدی ولی من ، از همان روز تا کنون دیگر برای خودم زندگی نکردم             &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


وقتی سردم میشود کافیست حریر نازک خیالت را دور تا دور خودم بپیچم ؛ تا ابد گرم گرمم             &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


من از چشمان تو چیزی نمی خواهم به جز گاهی نگاهی             &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


پیش از تو همه را با معیارهایم می سنجیدم
بعد از تو همه را با تو می سنجم حتی معیارهایم را             &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﺪﻭﻧﯽ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺍﻣﺎ ﻧﺘﻮﻧﯽ ﺗﺮﮐﺶ ﮐﻨﯽ             &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


تو برایم چون منشوری  در سفیدی خیالم بیا و خیالم را تجزیه کن ؛ رنگین کمان نگاهت خواهم شد             &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


چه با قاطعیت حکم میدهی که حواست رو جمع کن و من میمانم که چطور جمعش کنم وقتی تمامش پیش توست             &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


دلم میخواد فریاد بزنم بگم : من مترسک خاطرات تو نیستم ، درست مثل دیوانه ای که اصرار دارد بگوید : من دیوانه نیستم
راستی  گفته بودم ؟ من دیوانه نیستم            &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


آغوش گرمم باش ؛ بگذار فراموش کنم لحظه هایی را که در سرمای بی کسی لرزیدم             &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


مرا حبس کن در آغوشت ؛ من برای حصار بازوان تو مجرم ترین زندانی ام             &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


خیال تو می ارزد به داشتنِ همه             &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


گونه هایت را برای دست هایم می خواهم
پیشانی ات را برای لب هایم
خودت را برای زندگی ام
می بینی ؟
برای خودم هیچ نمی خواهم ؟            &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


عشق یعنی آنجا که دهانها جسارت گفتن ندارند قلب ها می زنند زیر آواز             &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


تسبیحی بافته ام
نه از سنگ
نه از چوب
نه از مروارید
بلور اشکهایم را به نخ کشیده ام تا برای شادمانیت دعا کنم             &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


بی خیالت که میشوم ، در کوچه های علی چپ دنبال دلم می گردم             &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


گرمایی بوده ام همیشه اما بین خودمان بماند ، سرمایی میشوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد             &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


با فنجانی قهوه هم میتوان مست شد اگر کسی که باید باشد باشد             &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


ﮐﺎﺵ ﺻﺪﺍﯼ ﺑﻌﻀﯽ ﺁﺩﻣﺎﺭﻭ ﻣﯿﺸﺪ ﺑﻮﺳﯿﺪ ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺳﻤﺘﻮ ﺻﺪﺍ ﻣﯽ ﺯﻧﻦ             &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


خواستم هرچه را که بوی تو میداد بسوزانم ؛ جانم آتش گرفت             &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


می ترسم کسی نه خودت را ، که دوست داشتنت را از من بگیرد            &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


مهم نیست چقدر طول بکشد ، مهم این است که عشق واقعی همیشه ارزش انتظار را دارد             &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


عشق مثل پرواز است ، بالا رفتنش جسارت می خواهد ، بالا ماندنش لیاقت             &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


قندان خانه را پُر کردم از حرفهایت
تو که می دانی من چای را تلخ دوست ندارم
هوس فنجانی دیگر کرده ام ؛ کمی بیشتر بمان             &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


در خواب هم راحتم نمی گذاری ، بی خبر می آیی ، صدایم می کنی  تا چشم باز میکنم ، باز نیستی             &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S


دستم را بگیر و مرا به دور دست هایی ببر که در دسترس هیچ دستی نباشم            &&& sms.ghamgin

 

S
M. اس ام اس غمگین
S

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 378
  • کدهای اختصاصی